.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمك بلاعوض به مسكن مهرخبرنگاران مازني
كار مهم خبرنگار فرهنگ سازي و برقراري تعادل و آرامش فكري و روحي در جامعه است، ليكن مي بايست اين وظيفه خطير را با آرامش خاطر و بدور از دغدغه زندگي انجام دهد.

شمال نيوز: معاون امور عمراني استاندار مازندران گفت: مسكن مهر خبرنگاران غرب استان در 8 بلوك مسكوني، تجاري، اداري و ورزشي و به مساحت 24 هزار و 472 مترمربع در شهرستان چالوس احداث خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد عيسي هاشمي حيدري در جلسه رسيدگي به وضعيت مسكن مهر خبرنگاران غرب مازندران با بيان اينكه 21 هزار متر از اين مجموعه مسكوني مي باشد، بيان داشت: به دستور وزير راه و شهرسازي، مبلغ 57 ميليون و 600 هزار تومان به صورت بلاعوض به اين پروژه اختصاص مي يابد.
وي با اشاره به اينكه اداره كل راه و شهرسازي استان ظرف 48 ساعت آينده نسبت به پرداخت اين مبلغ اقدام مي نمايد، اذعان داشت: راه و شهرسازي استان مي بايست نظر نهايي خود را نسبت به تعيين تكليف قانوني مالكيت زمين به سازمان نظام مهندسي اعلام نمايد.
هاشمي سقف تسهيلات پرداختي به ازاي هر واحد به خبرنگاران را 45 ميليون تومان اعلام و خاطرنشان كرد: همه شرايط و ضوابط قانوني در پرداخت وام بايد لحاظ گرديده و ميزان پرداخت و پيشرفت فيزيكي بنا مي بايست متناسب و بر مبناي قانون باشد.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: بر اساس مصوبه شوراي مسكن كشور و استان، دهياري مي بايست 50 درصد سقف 6 هزار تومان را بابت كليه عوارض صدور پروانه دريافت نمايد و سپس بلافاصله نسبت به صدور پروانه بي هيچ قيد و شرطي اقدام كند.
وي هم چنين از تعاوني خبرنگاران غرب مازندران خواست ليست اعضا را ارائه نمايند تا شهرداران شهرهاي مربوطه نسبت به در اختيار قراردادن امكانات لازم در حد مقدورات اقدام كنند.
هاشمي در بخش ديگري از سخنانش خبرنگاران را انسان هايي فرهيخته و تاثيرگذار در جامعه دانست و افزود: كار مهم خبرنگار فرهنگ سازي و برقراري تعادل و آرامش فكري و روحي در جامعه است، ليكن مي بايست اين وظيفه خطير را با آرامش خاطر و بدور از دغدغه زندگي انجام دهد.
وي از مسوولين و دست اندركاران خواست تا همه تلاش خود را براي تسهيل ساخت اين پروژه به كار گيرند و تاكيد كرد: اگر اين خبرنگاراني كه با آرامش در اين منازل سكونت مي يابند با قلم خود رفتار يك نفر از افراد جامعه را به سوي ارزش هاي مطلوب سوق دهند، همه اين تلاش ها و پي گيري ها جبران خواهد شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.